Chci vrátit nebo reklamovat zboží

Vrácení zboží_banner

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho doručení.
Vrátit můžete pouze to zboží, které bylo zakoupeno na e-shopu www.gecko-mask.cz.

Nanoroušky nebo nanovlákna vracejte v původním zataveném obalu (nerozbalené!!!), z hygienických důvodů nesmí být roušky/nanovlákna z ochranného obalu vyjmuty. V případě, že bude evidentní, že byla nanorouška/nanovlákno použity, nemůžeme přijmout zboží zpět a vrátit vám za něj peníze.

Jak mám postupovat, když chci vrátit zboží?

V e-mailu, kterým jsme vám potvrdili vaši objednávku, kliknete na link s názvem VRATKA. Dostanete se na naše stránky, kde si tento dokument rozkliknete/stáhnete. VRATKA má dvě části. První část papíru vyplníte (uvedete adresu, číslo objednávky a způsob, jakým vám máme vrátit peníze...) a vložíte do balíčku. Druhou část s předvyplněnou adresou odstřihnete a nalepíte na krabici nebo na obálku. Balíček nám potom, ideálně doporučeně, pošlete na adresu uvedenou na VRATCE.

Co dělat, když už jsem e-mail vymazal?

Zboží pečlivě zabalte a zašlete doporučeně (je to jistota) na adresu uvedenou v kontaktech. Do zásilky vložte (nejlépe elektronicky psanou formou) informaci o jaké číslo objednávky z našeho e-shopu se jednalo a jakým způsobem si přejete vrátit peníze (např. č. bankovního účtu).

Předvyplněnou vratku si můžete stáhnout ZDE.

Kdy mám očekávat peníze za vrácené zboží?

Jakmile zboží obdržíme, zkontrolujeme jej. Pokud bude vše ok, vrátíme vám peníze co nejdříve, nejdéle však do 14 dnů.

REKLAMACE (reklamační řád)

Jaké jsou podmínky reklamace

Abychom přijali zboží k reklamaci, musí být k zákazníkem prokázáno, že zboží koupil na našem e-shopu www.gecko-mask.cz (tj. musí doložit fakturu/kopii faktury o koupi popř. účtenku o koupi).

Zboží nebude přijato k reklamaci, pokud bude (evidentně) mechanicky poškozeno zákazníkem. V takovém případě se bude jednat o neoprávněnou reklamaci. Reklamující v tomto případě bere na vědomí, že mu budou naúčtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací

Jak mám postupovat u reklamace?

V e-mailu, kterým jsme vám potvrdili vaši objednávku, kliknete na prolink REKLAMACE, kde si stáhnete REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ.
Papír má opět dvě části. První část papíru vyplníte (adresu, odůvodnění, proč zboží reklamujete...) a vložíte do balíčku společně s kopií účtenky/faktury. Druhou část s předvyplněnou adresou odstřihnete a nalepíte na krabici nebo na obálku. Balíček nám potom doporučeně pošlete.

Předvyplněný REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ najdete ZDE

Jak dlouho reklamace potrvá?

Snažíme se vyřešit reklamace co nejdříve.

Nejdéle však potrvá 20 - 30 dní.